“Cantik Gil3r Sekarang” – Wajah Terkini Anak Awie Puteri Aleeya Buat Ramai Rergamam! Penampilannya Jadi Bualan Peminat
| |

“Cantik Gil3r Sekarang” – Wajah Terkini Anak Awie Puteri Aleeya Buat Ramai Rergamam! Penampilannya Jadi Bualan Peminat

Sedar t4k sedar dah bergel4r anak d4ra puteri-puteri Arni Nazira ni. Macam kemb4r pun ada. Semakin cantik dan ayu persis ibu mereka ketika muda. Terpes0na dan t4k jemu mata memandang! Menurut perk0ngsian ekslusif Arni Nazira bersama Nona, Puteri Aleeya Antasha, 22, dan Puteri Aleefa Antasha, 20, masing-masing kini sed4ng melanjut.kan pengajian di sebu4h k0lej yang…

“D0a Mama jumpa orang lebih baik..” Akhirnya Tunang Anju dedah status hubungan bersama
| |

“D0a Mama jumpa orang lebih baik..” Akhirnya Tunang Anju dedah status hubungan bersama

Perkenalan Zarina Anjoulie a.k.a Anju dengan Datuk Seri Khazrul Elzey cukup mengujakan ramai peminat. Setelah beberapa kali rumah tangga aktres tersebut gagal sebelum ini, lelaki penyayang berkenaan melayani dengan sangat baik termasuklah pernah menghadiahkan sebuah rumah. Anju menulis kapsyen di hantaran IG berbunyi “Broken tapi masih bertahan”. Berdasarkan banyak video yang pernah dikongsikan, anak-anak juga…

‘Tk berbaloi..’ Kluar duit lebih rm150k tampung k0s ,  Akhirnya Ayda jebat Iuah selepas tahu keputusan semalam
| |

‘Tk berbaloi..’ Kluar duit lebih rm150k tampung k0s , Akhirnya Ayda jebat Iuah selepas tahu keputusan semalam

Malam tadi telah berlangsungnya acara akhir rancangan realiti Famili Duo di mana pasangan adik beradik, Zaki Yamani dan Yamani Abdillah dinobatkan sebagai juara. Pasangan duo ini membawa wang ganjaran sebanyak RM100,000. Manakala Ayda Jebat dan Fyna Jebat yang merangkul tempat kedua membawa pulang wang RM20,000. Memetik laporan Xtra, walaupun tak juara, pasangan ini berpuas hati…

Suhaimi Saad Minta Izin Nikah Lagi, Isteri Suruh Beli Mesin Basuh Dulu
| |

Suhaimi Saad Minta Izin Nikah Lagi, Isteri Suruh Beli Mesin Basuh Dulu

Disebbakan kontroversi kahwin dua dan curang dalam kalangan selebriti telah menjadi perbualan, penyanyi nasyid, Suhaimi Saad dilihat turut berseloroh kepada isterinya, Ina Naim dengan meminta izin berkahwin lagi satu. Nak minta izin nikah lagi pulak Menerusi video di TikTok miliknya, Suhaimi telah bertanya kepada Ina sama ada boleh atau tidak jika dia ingin bernikah satu…

“Tahniah anak beranak Kazar.. Alhamdulilah selesai cara elok.. Keluarga pon setuju..” Selepas Puteri Sarah Fail cerai.. Tak sangka Puteri Sarah akhirnya ambil Keputusan ini
| |

“Tahniah anak beranak Kazar.. Alhamdulilah selesai cara elok.. Keluarga pon setuju..” Selepas Puteri Sarah Fail cerai.. Tak sangka Puteri Sarah akhirnya ambil Keputusan ini

KUALA LUMPUR: Keputusan nekad pelakon sensasi, Puteri Sarah Liyana meminta suami, Syamsul Yusof melepaskannya mendapat sokongan pelbagai pihak. Permintaan yang diluahkan dalam laman Instagram (IG), petang ini bukan hanya meraih sokongan rakan artis dan peminat, malah ibu mentuanya, Datin Patimah Ismail turut meninggalkan komen menyokong tindakannya menerusi hantaran berkenaan. “Puteri Sarah Liyana berhak untuk bahagia,…

Anak pers0alkn Bapa bercuti luar negara dengan mak tiri tp nafkah tk bagi
| |

Anak pers0alkn Bapa bercuti luar negara dengan mak tiri tp nafkah tk bagi

Rumah tangga madu kepada pelakon Miera Liyana iaitu Adibah Abdul Mutalib dengan suami, Rosland Othman menjadi bualan warganet selepas gagal bertemu jalan pendamaian di mahkamah. Bapa aku kahwin dua boleh. Susulan isu menyekat panggilan telefon Adibah serta gagal menjalankan tanggungjawab memberi nafkah, anak kepada Rosland tampil bersuara menerusi akaun Twitter miliknya. Menerusi ciapan pada Sabtu,…

Baru je dedah dsam4n 10j sbb jumpa Bapa, Sekali ini tlndakn madamu buat ramai puashati
| |

Baru je dedah dsam4n 10j sbb jumpa Bapa, Sekali ini tlndakn madamu buat ramai puashati

Bakal disman RM10 juta hanya sebab kakak dan adiknya memuat naik video manis pertemuan dengan ayah mereka ke TkTok, pendedahan Eriyca Baiduri a.k.a Madammu masih mengejutkan ramai. Sudah terpisah sejak kecil, justeru dia terkilan mengapa pihak sana seakan mahu memutuskan hubungan antara seorang anak dan ayah kandung. Itu semua jodoh, cuma tak payahlah putuskan hubungan…

Cantik Bagai Bidadari, Netizen Minta Sophia AlBarakbah ‘Ng0rat’ Kazar Saisi
| |

Cantik Bagai Bidadari, Netizen Minta Sophia AlBarakbah ‘Ng0rat’ Kazar Saisi

Umum sedia maklum mengenai khabar angin yang membabitkan pelakon meningkat naik, Sophia AlBarakbah yang didakwa sebagai ‘wanita penyondol’cuba untuk mendekati suami kepada penyanyi dan pelakon,Bella Astillah iaitu Aliff Aziz. Disebabkan itu, netizen telah bertindak dengan menyerang akaun media sosial milik Sophia dengan meninggalkan pesanan di ruangan komen supaya tidak menganggu ketenteraman rumah tangga selebriti tersebut….

Shuib minta tangguh selepas emak nak cepat sangat kahwin dengan Watie, Ini reaksi ibu Shuib
| |

Shuib minta tangguh selepas emak nak cepat sangat kahwin dengan Watie, Ini reaksi ibu Shuib

Emak Nak Cepat Sangat Kahwin dengan watie, shuib pula minta tangguh dulu ini. Ini pula reaksi ibu shuib Pelawak dan penyampai radio, Shuib mendedahkan percintaannya dengan ahli perniagaan, Watie Hanifah telah mendapat restu daripada ibunya, Salamiah Jalani. Menurut pemilik nama Shahmira Muhammad, dia berasa bersyukur kerana ibunya membuat penilaian yang positif terhadap Watie. Malah, ibunya…

“Sebagai lelaki.. Tipulah saya tak pandang perempuan cantik..”- Fizz Fairuz
| |

“Sebagai lelaki.. Tipulah saya tak pandang perempuan cantik..”- Fizz Fairuz

“Pelakon, Almy Nadia, 36, pernah merancang untuk melakukan pembed4han bariatrik untuk menguruskan badan selepas sering menjadi mangsa ‘b0dy sham1ng’ dan hin4an daripada netizen. Suaminya, Datuk Fizz Fairuz bagaimanapun mempertimbangkan semula hasratnya itu kerana Almy perlu menguruskan keluarga dan empat anak mereka yang masih kecil dan bersekolah. “Saya pernah menggalakkan Almy untuk menurunkan berat badannya tetapi…