BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir

Perceraian merupakan jalan terakhir buat pasangan berkahwin yang mengambil keputusan untuk tidak lagi hidup bersama. Walaupun perit, namun atas sebab tertentu perkahwinan yang disulam dengan kasih sayang terpaksa berhenti di tengah jalan demi meneruskan kehidupan yang lebih baik.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Itu yang dilalui serta dikongsikan oleh seorang wanita di TikTok yang terpaksa menelan pahitnya realiti selepas suaminya melafazkan talak.

BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir

BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir

Maafkan mamy tak mampu nak pertahankan.

Semoga pengalaman dan segala pahit manis dapat jadikan aku wanita yang lebih dewasa untuk besarkan anak seorang diri.

Lebih menyedihkan lagi, wanita itu juga berkongsi rasa kesal kerana tidak sempat bersalaman dengan bekas suaminya buat kali terakhir, kerana lelaki itu terburu-buru ingin melafazkan talak.

Walau bagaimanapun, ibu tunggal itu tetap reda dan hanya tersenyum ketika sesi itu berlangsung.

Menjengah ke ruangan komen, ada netizen yang turut berkongsikan pengalaman yang sama menjadi ibu tunggal muda, selain ada yang memberi kata-kata semangat buat wanita itu.

BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir

Namun ada juga netizen yang tidak berapa gemar dengan tindakan wanita tersebut memuat naik video berkenaan penceraiannya.

BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir BergeIar j4nda muda di usia 22 tahun, wanita sayu tak dapat saIam suami buat kaIi terakhir

“Bila Ada cakap nak salam peluk sebelum lafaz cerai…nampak mcm pihak lelaki yg bersungguh nak cerai…perempuan nyer sayang lagi hubungan Tu …Lepas Tu cakap doakan dapat besarkan anak sorang Diri…yg lelaki mmg dah plan xnak ambik tau anak dia ke Lepas cerai…mcm Sadis sangat nyer bila keluar ayat..kuat nak Jaga anak sorang nanti” – Cahaya

“Kalau laa kan aku boleh bagi sedikit kekuatan yang Allah kurniakan pada aku. Dulu masa cerai aku lansung tak nangis, org lain keluar dari bilik tu punyalaa merah mata & muka. tapi aku keluar dgn senyuman, boleh gelak ketawa. Mungkin sebab dah terbiasa sakit kot sampai satu tahap dah takda rasa. Semoga terus kuat ” – Nor Zahiella

“Xkan nk meraung kot bila di ceraikan..bila diceraikan bermakna..org dh x suka kita sesungguh hati..xpayah nk sedih2..org dh xnak..1 jgn lupa tgung jwab pada ank ja…biarkan dia terus kuat..biar dia tgok kau kuat jer bila dia xdak dlm hidup kau….jantan MCM tu x payah dok tagih kasih syg dia….buang masa..” – Maria Jack

“Bercerai bukan penghujung cerita. Awak masih muda. Jauh lg perjalanan tuhh. Kuat demi anak ye. Take time utk sembuh.” – Sarah

Difahamkan video tersebut telahpun hilang dari akaun tiktok wanita itu.

Sumber: TikTok @izzahrahimofficial0411

Check Also

Sangka Ibu S4kit ‘Tertidur’, Anak KeciI TerIena Disisi Jasad Ibu Yang TeIah Tiada

Dugaan setiap insan itu pelbagai. Ada yang sudah diuji sedari kecil lagi sehingga mereka membesar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.