[Vide0] Tiba-Tiba Lembu Muncul Cari Tuan Tengah Melepak ‘Mcm bini tenung laki..’

Bagi individu yang memelihara haiwan, pasti sangat kenal dengan perangainya lebih-lebih lagi kucing, seekor haiwan yang lucu dan dapat ditonton telatahnya di media sosial.

Walau bagaimanapun, siapa sangka bahawa haiwan seperti lembu juga sangat comel dan kelakar dengan perangai yang tidak dapat dijangka oleh tuannya.

Seperti mana yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikT0k atas nama Aisyaa27 ini apabila perkongsiannya mengenai seekor lembu dan pemiliknya mengundang gelak tawa ramai orang dengan lebih 90 ribu mata menontonnya.

a

Melalui perkongsian itu dapat dilihat seorang lelaki yang dikatakan pemiliknya didatangi oleh seekor lembu yang memerhati dari jauh seolah-olah telah mencarinya.

Lebih lucu lagi, lembu tersebut yang dikatakan kenal dengan pemiliknya hanya memerhatikan tingkah laku lelaki itu sehingga diibaratkan oleh warganet sudah seperti isteri yang tenung suaminya ketika melepak.

@aizasyafikaLembu pun boleh bau tok peraih dia sndiri 🤣 Inikan manusia 🤪 ##anakganu ##hobisidia ##minatsidia ##alhamdulillah❤️♬ original sound – ℰ𝓁ℯ𝓃𝒶𝒶ᴿᴬᵂʳ🦋

Rata-rata netizen yang melihatnya tidak dapat menahan tawa dan terus menghujani ruangan komen dengan pelbagai respon lucu terhadap keadaan itu yang sangat tidak dijangka daripada haiwan berkenaan.

“Oh kat sini rupanya, aku kat rumah diabaikan makan minum pun tak bagi. Kau cari yang lain ye…”

a

a

“Lembu be like: Ooo patutlah cari tak jumpa rupanya dating eh, perut aku dah lapar ni bila  nak balik”

a

“Lembu suruh balik tu…”

a

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Check Also

(VIDEO) Pecah Perut Penonton! Cat, Jihan, Danial Buat Parodi Vida-Iqbal

Kisah cinta antara Dato’ Seri Vida dan pasanganya, Iqbal menjadi tumpuan peminat industri hiburan tanah air. Perbualan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.