Connect with us

#viral

“Dalam Diam Kau Tlkam Aku..”,Anak Baru Membesar, Wanita Luah Suami ‘Dirmpas’ Kawan Baik Sendiri

Published

on

Kerntuhan rumah tangga adalah perkara yang paling tidak digemari oleh ramai pihak.

Isu yang sering kali menjadi bualan hangat adalah pasangan tidak setia terhadap hubungan dan hiIang kepercayaan yang telah sekian lama dibina. Lebih menyakltkan hati apabila suami dirmpas oleh kawan baik sendiri seperti yang luahan seorang wanita di Facebook bernama Nrmira Ntsha baru-baru ini. Kata orang dulu-dulu harapkan pegar, tapi pegar yang makan padi.

Aku percaya dialah kawan baik…tapi dalam diam memang tak sangka sangat

Menerusi posting terbabit, rakan baik dan bekas suaminya itu baru saja melangsungkan pernikahan pada Khamis lalu sementara mereka telah berplsah pada hujung tahun lalu.

Nuramira menjelaskan bahawa dia tidak berniat untuk mengaibkan mana-mana pihak, sebaliknya ingin memberi kesedaran kepada orang ramai supaya jangan terlalu mudah bagi kepercayaan terhadap mana-mana kawan sekalipun orang tersebut berperwatakan baik. Malah dia turut mengakui sudah redha dengan inslden ini dan berdoa supaya ada hikmah yang lebih besar datang pula kepadanya suatu hari nanti.

Anak tengah membesar bapak kant0i buat perangai…siapa je boleh tahan emosi?

Gara-gara dikrltik oleh sesetengah orang kerana ‘mer0yan’, ibu kepada seorang bayi ini mengakui tahap kesabarannya sudah tak boleh dikawal apabila diuji sebegini pada waktu terbabit. Selain menjalin hubungan dengan kawan baiknya, dia juga terkiIan apabila bekas suami sering meminta duit daripadanya selama ini.


Semoga wanita ini dipermudahkan segala urusan dan dipertemukan dengan jodoh yang baik. InsyAllah.

Sumber: FB Nrmira Ntsha Aafiyah via Kisah Dunia 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Trending