Connect with us

#news

Diam-diam dia bagi bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya benda penting pun. Hidup ko jangan dengki sangat dengan orang

Published

on

Assalam. Nak tanya pendapat dari warga krt. Macam ni kalau seseorang suami dia bagi duit beli barang dapur bagi kat mak angkat dia tanpa pengetahuan isteri.

Diam2 dia bagi, tak bagitau apa yang dia buat bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya penting pun. Hidup ko jangan dengki dengan orang. Sedangkan isteri nakkan kejujuran je dari suami.. Si isteri tak kisah pun suami nak bagi apa.

Cuma kalau boleh jujur bagitau yang dia ada beli ni beli ni bagi kat orang..
Isteri takkisah pun cuma nak tahu apa yang suami buat. Tu je.

Tapi bagi suami cakap isteri cemburu.. Dengki.. Busuk hati. Apa pendapat semua.. Sampai sekarang kita orang buat haluan sendiri, Dia dengan hal dia. Saya dengan hal saya. Sebab dia tak bagi saya ambik tahu hal dia walaupun hal kerja. Hal kawan dia..

Diam-diam dia bagi bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya benda penting pun. Hidup ko jangan dengki sangat dengan orang

Hal dia pergi mana. Lepak mana2, saya ni dah la tak ade kawan.. Nak bercakap dengn sape.. Dia tak apelah.. Bosan suruh kawan dia datang umah lepak2 layan kawan pun lebih sangat2. Last2 saya tau banyak dia menipu dari cakap betul.

Sedih jadi isteri macam ni. Yang dia bercakap pun nak makan, buat air, lepas tu tak ade la.. Perlu tak isteri ambik tau hal macam ni. Bagi akak dan abang2 macam mane. Telefon lagi la. Dia tak nak saya tau. Siap pasword bagai.

Pasal duit. Dapat loan ke dapat gaji. Tak pernah bagitau saya. Bila gaji nak potong baru cakap. Bulan ni tak ade duit banyak kena potong. Time nak kena potong baru cakap. Time ada duit senyap je.

Saya tanya pun dia cakap jangan ambik tau hal dia. Ape perlu saya buat. Betul2 rasa sunyi.. Yang tau jaga anak. Masak. Urus hal umah. Tu je dia nak saya buat. Perasaan. layanan. Jauh sekali.. Kadang2 apa yang dia buat kat saya..

Sampai saya stress. Sampai anak pun saya jadi marah. Nak tanya pendapat. perlu ke saya tak ambik tahu hal suami. dia byk sgt menipu saya.. ya allah sedih hati saya. semua orang menyebelah pihak suami.

Diam-diam dia bagi bila isteri tahu, dia cakap buat apa nak bagitau bukannya benda penting pun. Hidup ko jangan dengki sangat dengan orang

Mungkin bagi dorang saya ni j4hat. kalau saya j4hat nape tak cer4i je saya. boleh saya move on. bila mintak cer4i. suruh saya pergi mahkamah sendiri.

Sumber : kisahrumahtangga

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Trending

Shares