Connect with us

#celeb

Didie Alias Diselar Netizen Berikutan Video Cium Dahi Pelakon Veteran Abu Bakar Juah

Pelakon dan pengacara, Didie Alias menjelaskan tindakannya mencivm dahi pelakon veteran Abu Bakar Juah yang sedang terl4ntar s4kit itu sebagai respon semula jadi.

Menurut Didie, dia sudah menganggap Abu Bakar sebagai bapanya dan hubungan mereka yang akrab menyebabkan dia tidak dapat menahan sebak lalu bertindak sedemikian.

“Terus-terang saya sebenarnya tak mahu melayan isu ini kerana mereka tidak faham bagaimana keakraban saya dengan Ayah (Abu Bakar) yang memang saya anggap seperti bapa saya sendiri.

“Saya tak tahu tindakan saya itu akan disel4r kerana itu adalah respon semula jadi saya bila Ayah (Abu Bakar) memberi tindak balas dengan mengangkat tangan dan memanggil saya ketika saya datang.

“Isterinya sendiri memberitahu sejak dia dibawa pulang dari hospital, Ayah hanya terl4ntar s4kit tanpa memberi sebarang respon meskipun bercakap. Malah dia terkejut dengan respon Ayah pada hari itu.

“Jadi bila dia respon begitu, saya sedih dan Ayah pun terus ambil tangan saya dan letak di dadanya seolah-olah seperti hendak memberitahu dia sedang s4kit.

“Saya pun tanpa berfikir panjang terus mencivm dahinya kerana terlalu simpati dan sedih dengan tindak balasnya. Ketika itu, saya juga memakai ‘mask’,” jelasnya.

Didie dihubungi Gempak selepas rakaman videonya mencivm dahi Abu Bakar yang sedang terl4ntar s4kit disel4r netizen.

Mengulas mengenai keadaan Abu Bakar, Didie memberitahu pelakon veteran itu sedang menghid4p k4nser hati.

“Saya terkejut bila dapat tahu dia kini jatvh sa4kit kerana kali terakhir berjumpa dengannya adalah pada dua tahun lalu. Dia segak dan nampak sihat, berbeza dengan keadaan sekarang.

“Saya diberitahu dia kini menghid4p k4nser hati selepas baru sahaja membuat pemeriksaan MRI,” katanya lagi.

Didie turut menziarahi Abu Bakar sambil menjayakan programnya Lady Didie Talk Show untuk segmen Merisik Khabar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Gempak

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Trending

    Tersilang akar ada tunasnya, Melingkar sabut kenal umbinya