EIyana kini sudah tidak bertudung – lni yang berIaku di lnstagram dia

Di Instagram, nama penyanyi, Elyana menjadi bualan hangat selepas dia memuat naik sekeping foto tidak lagi memakai tudung.

Tindakan Elyana memuat naik foto tersebut telah mencetuskan pelbagai spekulasi, malah ada yang berdebat dan mempersoalkan punca pelantun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ itu bertindak sedemikian rupa.

 

 

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

 

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

 

Sumber : Ohbulan

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

“Penat Berpura2, Saya Tak Bahagia”- Penyanyi Elyana Akui Hanya Berlakon Selama ni, Ramai Terkejut Apa Yang BerIaku

Penyanyi Elyana mem beritahu dirinya bukanlah seorang yang sesuai untuk dijadikan contoh oleh masyarakat apatah lagi dianggap sebagai individu kuat berdepan dengan penyakit kanser.

Elyana atau nama lengkapnya Erneelya Elyana Emrizal, 32, berkata, dia sudah tidak mampu lagi untuk ber pura pura bahagia dan kuat selain berasa tidak gembira dengan orang yang berada disekelilingnya.

Katanya, dirinya sudah tidak boleh lagi untuk menjalani kehidupan sebegitu dan berusaha untuk pergi jauh ‘menghilangkan diri’.

“Selama ini orang anggap saya kuat, tapi sebenarnya tidak. Selama ini saya hanya berlakon menjadi kuat meskipun berpijak di bumi nyata, saya tidak kuat pun.

“Kepakaran saya ialah berlakon, jadi saya tunjuk kuat dan bahagia, namun sejujurnya saya tidak kuat dan bahagia.

“Siapa yang menjadikan saya sebagai contoh atau anggap saya ini seorang yang p0sitif, mungkin sudah boleh lupakan sahaja semua itu. Saya sudah penat untuk berpura-pura dan tidak tahu untuk lakukan apa lagi,” jelasnya.

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

Dalam siaran live di Instagram itu juga, Elyana turut meluahkan rasa kesal apabila gagal mendapat sokongan dari pada individu terdekat.

Namun penyanyi itu tidak mendedahkan siapakah individu yang dimaksudkan.

Saya sudah tidak boleh hidup macam ini. Sama ada saya lari jauh jauh dan tidak timbul dah atau telan sahaja semua sengsara. Tiada orang cuba faham, tetapi orang mempunyai rasa ingin tahu.

“Saya faham perasaan ingin tahu itu lebih kuat daripada ingin memahami. Saya cuba hendak bahagia, tetapi orang n3gatif masuk campur, saya penat sebab cuba untuk kuat dan sembuh, untuk positif.

“Tetapi orang sekeliling ini cuba menjatuhkan saya. Tipu kalau saya tidak cari jalan keluar, saya juga sudah berjumpa dengan psi.kiatrik, tetapi tetap tidak jumpa jalan keluar.

“Saya sudah tiada keinginan lain lagi, walaupun pergi ke tempat yang menarik, tetapi jiwa tetap rasa tidak bahagia,” katanya.

Sementara itu, menerusi siaran live kedua di Instagram, Elyana merancang untuk membeli tiket penerbangan, namun masih belum membuat keputusan sama ada ingin memilihi destinati tempatan atau ke luar negara.

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

Elyana menjelaskan dia ingin mencari ketenangan diri dan merancang untuk bertolak pada hari ini juga.

“Saya perlu juga pergi malam ini untuk mencari semula siapa diri saya, saya ingin mencari ketenangan saya balik,” katanya.

Elyana mendirikan rumah tangga dengan Khairul Anuar Husin pada 2010 dan pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata, Cinta Sumayyah dan Cahaya Ramadhani.

Terdahulu, Tak mungkin saya tipu mengenai sakit – Elyana

Penyanyi dan pelakon terkenal, Elyana meluahkan rasa kecewa apabila ada segelintir pihak yang mendakwa dia menipu mengenai kanser limfoma yang dialaminya sebelum ini.

Elyana mendedahkan ada dalam kalangan rakan-rakan karibnya juga menyebarkan dakwaan yang tidak berasas itu.

Namun penyanyi lagu Kalis Rindu itu tidak mengambil pusing dan menganggap mereka itu tidak memahami ‘penderitaan’ yang dialaminya.

“Pada awalnya saya memang rasa kecewa kerana saya sudah sakit lebih 10 tahun. Memang banyak sangat dengar, ada juga kalangan rakan baik yang cakap seperti itu.

“Walau pun dia tahu kita ulang-alik ke hos.pital, anak kita sanggup tak sekolah kerana tiada siapa yang dapat hantar. Mereka tahu perkara ini.

“Tetapi saya menganggap orang seperti ini, dia tidak membantu semasa saya sakit. Jadi, mereka ini memang tidak tahu ‘struggle’ saya macam mana,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Elyana memberitahu, dia telah pun memaafkan semua pihak terutama warganet yang pernah melontarkan fitnah terhadap dirinya, sebelum ini.

EIyana kini sudah tidak bertudung - lni yang berIaku di lnstagram dia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Check Also

Achey Mohon D0a Orang Ramai, Ini Keadaan Terkini Isteri Achey SeIepas Buat Pembed4han Hari Ini

Bintang Muzikal Lawak Superstar 3, Achey memaklumkan isterinya Nor Hasanah Yahaya selamat menjalani pembedahan untuk …

Leave a Reply

Your email address will not be published.