Bekas Pemain Selangor CERAIKAN Isteri Sedang Hamil, NAFl Dengan Status Anak

Konflik perkahwinan antara bekas pemain bola sepak Selangor dan Indonesia, Bambang Pamungkas dengan isterinya, Amalia Fujiawati menjadi topik hangat di kalangan warganet apabila bekas atlet tersebut berasa keliru dan ragu dengan status anak kandungnya.

Menurut Pop Grid, pasangan berkenaan dikhabarkan telah mendirikan rumah tangga pada 2018 sebelum hubungan mereka mula retak. Namun, Bambang dan Amalia telah membuat keputusan untuk berpisah secara baik ketika bekas isterinya itu sedang hamil anak ke-2.

a

Perpisahan mereka membuatkan bekas isterinya berasa geram dan marah kerana Bambang memungkiri janjinya dan tidak bertanggungjawab ke atas anaknya. Selain itu, dia juga pernah berjanji untuk memberi nafkah bulanan, bertemu sebulan sekali dan membuat panggilan video dengan anaknya 2 kali seminggu.

Namun, wujudnya dakwaan yang mengatakan bahawa anak kedua mereka itu bukan darah daging bekas pemain bola sepak tersebut membuatkan Amalia bertekad untuk melakukan ujian DNA bagi membuktikan bahawa anak tersebut adalah anak kandung mereka berdua.

a

Hasil ujian D.NA menunjukkan bahawa anak berkenaan adalah anak kepada Bambang, tetapi bekas atlet tersebut terus menerus menolak menafikan status anak kandungnya sendiri.

Saya berharap Bambang menamatkan drama ini. Hati Bambang sebenarnya tahu bahawa anak-anak tersebut adalah anak kandungnya sendiri.

a

Sementara itu, pihak mahkamah telah memutuskan bahawa status anak mereka gagal dibuktikan kerana mereka telah berkahwin secara rahsia diam-diam tanpa wali dan dikurniakan 2 orang cahaya mata hasil dari perkahwinan berkenaan.

Anak berkenaan tidak terbukti anak dari kedua belah pihak. Oleh itu, tuntutan hak asasi anak dan mata pencarian anak ditolak oleh panel hakim.

Check Also

“Memori hampir hilang ketika terlantar, saya ditatang bagai bayi yang masih kecil” Dijaga 15 Tahun Oleh Edika Yusof, Ini Luahan Isteri

adalah seorang seorang pelakon yang masih menghiasi kaca televisyen dan popular diminati ramai hingga kini. …

Leave a Reply

Your email address will not be published.