Connect with us

#viral

Gara-gara Kerap main TikT0k, suami siram minyak p4nas pada Muka isteri.

Aplikasi TikT0k sangat digemari pengguna di pelbagai peringkat usia. Bukan hanya anak-anak muda, tetapi juga golongan yang sudah berumah tangga. Tetapi kebur0kan apabila terlalu ‘add!ct’ dengan media sos!al, ia akan memberikan kes4n yang negat!f.

Baru-baru ini seorang lelaki sangat ger4m melihat isterinya asyik bermain TikTok dan kerana tidak dapat mengawaI kemar4han dalam dirinya, dia bert!ndak menyiram mvka isterinya dengan minyak p4nas.

Lap0r Detik, kej4dian itu diIaporkan berlaku di Lub0k Minturun, Sumatera Barat, pada awal pagi Khamis, 5 November 2020. Susp3k bernama Didi Irwanto meny!ram minyak panas itu ke mvka isterinya yang sedang tidur. Ak!batnya, muka mngsa, Elda Yurianti, melec0r ter0k.

Elda kemudian membuat Iaporan p0lis terhadap Didi dan mendkwa suaminya itu sengaja mengan!ayanya kerana cembvru. Sedangkan dia menggunakan aplikasi TikT0k itu untuk menjual pakaian. Apatah lagi sejak sebulan yang lalu, suaminya tidak bekerja.

Jurucakap P0lis Padang, Rico Fernanda, mengesahkan kejdian itu dan pihaknya kini sedang meng3san susp3k yang dilap0rkan telah meIarikan diri.

“Mengikut lap0ran mngsa, suaminya cembvru kerana mngsa selalu bermain TikT0k,” kata Rico.

Bercakap kepada media, Elda menjelaskan dia memanfaatkan aplikasi TikTok untuk menjual pakaian. Tetapi Didi pula cembvru melihatnya sejak Elda berniaga melalui aplikasi tersebut di mana dia mendapat banyak pesanan dan dihubungi pelanggan lelaki.

Rasa cembvru yang memb4bi buuta, pada hari kejdian Didi masuk ke bilik dan menyiram bad4n isterinya dengan minyak panas menyeb4bkan Elda ters3ntak lalu terbangun ak!bat kes4kitan.

Elda juga memberitahu, suaminya kerap memer!ksa telefon bimbitnya dan mengesy4ki dia cur4ng walaupun tiada bvkti kuk0h. Lebih ter0k lagi, Didi juga menaruh perasaan cembvru dengan saudara lelaki kepada isterinya.

“Dengan adik kandung saya pun dia nak cembvru juga,” katanya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Continue Reading

Trending