Connect with us

#celeb

Gelagat Aya Soffya meraikan hari lahir yang ke-7 bulan

Wawa Zainal dan Aeril Zafril, siapa sahaja yang tak kenal bila disebut nama itu? Ya itulah pasangan yang kurang kontroversi dan pernah viral sebab walaupun hidup mewah tapi menggunakan pinggan “free” jenama Darlie 😂. Pasangan selebriti ini telah menimang anak ketiganya yang diberi nama Aya Soffya! Comel kan nama tu? Pandai mereka bagi nama.

18 jam yang lepas, menerusi akaun Instagram Ayyasoffya, satu video telah dimuatnaik dimana Copia (nama panggilan) telah meraikan hari lahirnya yang ke-7 bulan di pantai tempatan yang terkenal di seluruh Malaysia, Port Dickson. Gelagat yang mencuit hati ini telah menerima banyak komen positif dari netizen. Bukan sahaja comel, malah sudah pandai berenang. Hebat betul anak wawa dan aeril ni!

Dekat kolam pandai betul berenang. Sekali Aeril dukung sentuh gigi air laut je nangis terus. Nangis pun comel awak ni tau. Rasa nak gigit je.

Cer kita usha sedikit komen-komen netizen ini!
(Komen)

kimiezaara_shopp –
Muka wawa sgt..comel nye lesung ppit dye

wawacosmetics_klang.shahalam –
Alaaa omeyyy 😘😘 Muka mummy la 😍😍

najib.nadiah –
eeee grm ny tgk😝😂

jelitha.bythea –
Aaa comeyy nyaa, rasa nak gigittt 😍

wawacosmetics.serdang –
Muka boss wawa sangat. cutee sgt laa budak ni gerammmmm❤️❤️

Korang rasa Copia ni ikut muka siapa? Semoga keluarga Aeril dan Wawa sentiasa diberkati Yang Maha Esa, tak lupa juga pada pembaca yang sedang baca ni! In shaa Allah!

Jangan lupa Like, Subscribe dan Share!!!!

Sumber: w4w4 zainal

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Trending

    Tersilang akar ada tunasnya, Melingkar sabut kenal umbinya