Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.

Assalam Puan Nul. Dah lama kita jadi folower puan Nul. Hari tu dlm WHI Puan Nul Cantik sangat. Puan Nul jarang upload gambar sekali tengok berseri mcm pengantin baru. CANTIK!!

Dlm WHI ada Puan Nul cerita kisah anak Puan di taska. Saya juga ada cerita lebih kurang sama. Maaf sudi tak kalau saya berkongsi dngn Puan Nul? Sya takde tempat lain nak luahkan.

Anak sy girl juga tapi tak gi taska. Hantar rumah mentua. Kat sana ada anak sedara lain dari kecik sampai besar. Ada sekali pampers anak sy berdar4h. Anak menangis. Sya tunjuk kat laki dia kata biasala budak pompuan brdar4ah kat situ. Tapi anak sy nangis mcm sakit.

Bnyk kali jadi. Saya kata kat laki ni tak normal. Ada org j0l0k anu anak saya. Laki saya tanya mak dia. Mak dia kata taktau apa2. Saya tanya anak sedra laki yg lepak umah mentua, saya sound jgn kacau anak saya semua xngaku. Laki marah sy. Kata kalau bising pasai ni lagi dia jatuhkan talak kat sy.

Anak sy selalu kat akit!akit! Hati ibu mana yg tak sedih. Sy takde tmpat nak ngadu. Saya pendam. Nak berhenti kerja laki sy xbagi. Dia tak supportive mcm encik nsem Puan Nul. Laki saya mcm tak kisah anak dia ladi lagu tu.

Mungkin sbb anak dok rumah mak dia, yg ada pun anak sedara dia. Dia xnak panjang cite. Saya nak anta anak tempat lain laki saya x bagi sbb dua xpercaya org lainj aga anak. Nak tak nak saya terpaksa anta anak gi sana.

Saya doa bnyk2. Minta tuhan tunjuk kat saya apa kisah sebenarnya. berbulan saya sabar. Satu hari tuhan tunjuk kat saya. Laki saya xmcm laki puan Nurul. Dia xpernah tolong saya mandiakan anak.

Salin pampers ke apa xpernah. dari anak alhir sampai boleh cakap. Satu hari saya dengar dia cakap benda pelik. Xyah la saya cite apa.. Tapi saya mula syak sesuatu. laki sy xpernah sentuh pampers anak mana dia tau anak saya ada tai lalat kat ponggong? Tengok Ponggong anak xpernah.

Saya siasat tanya anak daddy ada bukak suar girl? anak saya kata ada. Meraung saya puan nul. Patut dia xnak saya bising. Xnak saya report polis. Rupanya dua yg buat naya kat anak sendiri. La ni saya dah kluar dari rumah. Kat rumah mak saya. Saya berhenti kerja.

Block laki saya kat henfon, wasup, FB. Sya nak cari hidup baru. Nak gi makamah setelkan cara baik. Doakan saya.. Saya kagum dngn Puan Nul ramai folower. Orang singapore brunai indonesia pun folow puan. Minta Puan Nul share supaya org lain xjadi mcm saya. tapi tutup nama saya. TQ Puan Nul (bukan nama sebenar)- END

Apa nak jadi dengan dunia sekarang, jika dahulunya ayah la yang sanggup menggadai nyawa melindungi anak-anaknya, apatahlagi jika anak perempuan.

Hati ibu mana yang tidak sedih dan kecewa apabila melihat anaknya yang masih kecil dirosakkan oleh suami sendiri! Tergamak sungguh seorang ayah memperlakukan anak kecilnya sebegitu rupa.

Perbuatan itu sangat kejam dan tidak boleh dimaafkan dengan senang. Ianya akan memberi trauma kepada si isteri dan memberi kesan jangka panjang kepada si anak. Allahuakhbar! Allahuakhbar, moga perkara ini dijauhkan dari ahli keluarga kita. Aaminn. Jadikan kisah ini sebagai pengajaran buat kita semua.

Cerita ini sudah tular pada satu ketika dahulu. Sumber asal masih tidak dijumpai. Untuk pengajaran kepada semua cerita ini telah disiarkan. Apa pendapat anda semua? Silakan share. Kredit kisah rakyat.

By The Klasik

"Tersilang akar ada tunasnya, Melingkar sabut kenal umbinya.."