Connect with us

#viral

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Sebagai seorang ibu tunggal yang diceraikan suami semasa masih mengandung memang menjadi satu tamparan besar bagi seorang wanita.

Terlebih lagi jika anak yang dikandung itu turut dihina dan tidak diakui keturunannya. Perkara itu tentunya meninggalkan bekäs luka yang tak terhitung perinya pada seorang wanita.

“Dulu masa aku bersalin, kau doakan aku mati”

Melalui satu perkongsian yang dibuat oleh seorang pengguna Twitter yang juga seorang ibu tunggal, dia telah mendedahkan keadaan bekäs suaminya yang ‘kemaruk’ terdesak untuk berjumpa melihat anaknya sedangkan sebelum ini dia tidak mengaku bayi tersebut benih dari dia.

Menurutnya lagi, bekäs suaminya itu juga pernah mendoakan agar dia meninggal dunia semasa bersalinkan anak mereka. Namun, atas kuasa Allah, bayi tersebut lahir benar-benar seiras dengan wajah bekäs suaminya.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Sebelum ni takdenye nak ambik tahu pun”

Susulan daripada itu, wanita tersebut memberitahu bahawa bekäs suaminya seboleh-boleh mahu berjumpa melihat bayi mereka sedangkan sebelum ini dia menuduh wanita itu mengandungkan anak orang lain.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Jangan sampai kau kahwin semula tak dapat zuriat”

Dalam kenyataan wanita itu lagi, dia memperingatkan bekäs suaminya untuk berhati-hati dengan percakapan agar suatu hari nanti jika dia ingin berumantangga semula, dia tidak akan dikurniakan zuriat berikutan tutur katanya sebelum ini.

Tambah pengguna Twitter itu, dia begitu menderita ketika mengandung kerana terpaksa berurusan dengan mahkamah ketika proses penceraian kerana bekäs suami tidak mahu bekerjasama.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Aku diam, kau burukkan aku”

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Maaf bahasa agak kasar…

Diakhir perkongsiannya itu, wanita tersebut memberitahu bahawa diceraikan talak tiga oleh pasangannya. Dia juga memohon maaf andai kata-kata yang digunakan agak kasar kerana hatinya bergitu terluka dengan apa yang berlaku.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Awak layak dapat yang lebih baik

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan berpihak kepada wanita itu. Mereka juga berasa simpati dengan nasib yang menimpa iu tunggal itu diatas tindakan bekäs suaminya.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Tak faham kenapa lelaki jadi macam tu

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Kesian dekat anak dapat ayah macam tu

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Kta2 buruk aka berbalik kepada dia semula

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Semoga kebaikan berpanjang untuk sis

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Menjadi seorang ibu tunggal yang diceraikan suami ketika masih sedang mengandung sememangnya satu tamparan yang sangat hebat kepada seorang wanita.

Lebih-lebih lagi apabila anak yang dikandung turut dihina dan tidak diakui keturunannya. Perkara itu pastinya meninggalkan bekas luka yang tidak terperi kepada seorang wanita.

“Dulu masa aku bersalin, kau doakan aku mati”

Menerusi satu perkongsian yang dibuat oleh seorang pengguna Twitter yang juga seorang ibu tunggal, dia telah meluahkan keadaan bekas suaminya yang ‘kemaruk’ mahu berjumpa anak mereka sedangkan sebelum ini dia tidak mengakui bayi tersebut.

Menurutnya lagi, bekas suaminya turut pernah mendoakan agar dia meninggal dunia semasa bersalinkan anak mereka. Namun, atas kuasa Allah, bayi tersebut lahir benar-benar seiras dengan wajah bekas suaminya.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Sebelum ni takde nak ambil tahu pun”

Susulan daripada itu, wanita tersebut memberitahu bahawa bekas suaminya seboleh-boleh mahu berjumpa dengan bayi mereka sedangkan sebelum ini dia menuduh wanita tersebut mengandungkan anak orang lain.

 

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Jangan samapi kau kahwin semula tak dapat zuriat”

Dalam kenyataan wanita itu lagi, dia memberi peringatan kepada bekas suaminya agar berhati-hati dengan percakapan agar suatu hari nanti apabila dia ingin berumantangga semula, dia tidak dikurniakan zuriat berikutan tutur katanya sebelum ini.

Tambah pengguna Twitter itu, dia begitu menderita ketika mengandung kerana terpaksa berurusan dengan mahkamah ketika proses penceraian kerana bekas suami tidak mahu bekerjasama.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

 

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

“Aku diam, kau burukkan aku”

 

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

 

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Maaf bahasa agak kasar…

Diakhir perkongsiannya itu, wanita tersebut memberitahu bahawa diceraikan talak tiga oleh pasangannya. Dia juga memohon maaf andai kata-kata yang digunakan agak kasar kerana hatinya bergitu terluka dengan apa yang berlaku.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Awak layak dapat yang lebih baik

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan berpihak kepada wanita itu. Mereka juga berasa simpati dengan nasib yang menimpa iu tunggal itu diatas tindakan bekas suaminya.

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Tak faham kenapa lelaki jadi macam tu

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Semoga kebaikan berpanjang untuk sis

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Kta2 buruk aka berbalik kepada dia semula

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

Kesian dekat anak dapat ayah macam tu

Hina zuriat dikandung bekäs isteri, lelaki ‘kemaruk’ nak jumpa anak lepas bayi terlahir comel

 

Sumber : MissErinKayy

Continue Reading

Trending

    Tersilang akar ada tunasnya, Melingkar sabut kenal umbinya