[Vide0] Iqbal dh tunjuk bukti dia x giI4kan harta DSV dan bagitau, Cik B dngan Kacak nak sjuta sbulan pun takde hal lah

Bekas pembantu peribadi pengasas k0smetik Datuk Seri Vida, Iqbal Zulkefli pada Khamis tampil meluahkan perasaannya mengenai isu-isu terkait yang melib4tkan dia bersama usahawanita tersebut. Kenyataan berkenaan yang dibuat Iqbal melalui Insta Stories, dipercayai kerana ada segelintir yang seolah-olah menvduhnya ada kepent1ngan peribadi apabila menjalin hubungan akr4b dengan penyanyi lagu I Am Me itu.

Iqbal yang kini juga berjaya dalam perniagaan menjelaskan, dia sebelum ini tidak suka mempamerkan kemew4han dan kekayaannya, dan pada masa yang sama menafikan dia berbaik dengan Vida kerana mahu mengik1s harta kekayaannya.

“Saya tidak suka sh0w off pembelian saya kerana bagi saya kepuasan adalah untuk diri sendiri bukan bertujuan untuk ditayangkan. Tetapi setelah saya difitn4h gil4kan h4rta Dato Seri Vida, mari saya bagitahu.

“Kucing ini saya beli dengan harga RM15,000 seek0r. Saya beli dua. Tempat ber4k sahaja RM2,000. Saya sudah habiskan lebih RM80,000 untuk beli bar4ngan kucing.

“Tolong bagitahu, mahu saya tunjuk apa lagi? Rumah saya? Hampir RM3 juta kerana saya duduk buj4ng. Kasut saya? Lebih RM100,000. Pakaian? Lebih RM500,000 dalam masa enam bulan saya beli. Tempat basuh pinggan? RM6,000. Mainan gadjet? Lebih RM1,000,000 saya habiskan.

“Ingat saya tak ada maru4h nak kik1s h4rta orang?!,” tulisnya.

Dia pada masa sama turut berkongsi foto ‘outfit of the day’ (ootd) lengkap dengan harga tiap persalinan yang dikenakan.

Sementara itu, lelaki asal Kelantan ini turut meng4kui dia langsung tidak berminat untuk menjadi ‘an4k ik4n’ dan menegaskan dia mempunyai pendirian.

“Tak ada masa saya nak jadi an4k ikan. Waktu duit saya ada RM50, orang pernah tawar saya RM1juta pun saya tolak.

“Bukan bermaksud terlalu baik tidak punya n4fsu, cuma saya ada pendirian. Kenapa perlu bayar? Ingat diri saya boleh dijual beli? Saya tahu kemampuan saya,” tulisnya lagi.

Video

 

Check Also

Pulau Batu Puteh: Sultan Johor Bertitah Tindakan Tegas Mesti Diambil Ke Atas Pihak Lakukan Kecu4ian, Sekali Dr Mahathir Jawab Balik

KUALA LUMPUR: Perbandingan Pulau Langkawi dengan Pulau Batu Puteh adalah sesuatu yang tidak wajar, kerana …

Leave a Reply

Your email address will not be published.