Iqbal Merajuk, Sekali Pihak Dato Vida Menawarkan Sebuah Kereta Bently Bernilai RM3 Juta

Krisis yang melibatkan pengusaha kosmetik Datuk Seri Vida dengan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli masih belum menemui jalan penyelesaian.

Pernah baling selipar

Baru-baru ini, Vida, 49, melalui Instagram (IG) miliknya mengaku pernah melakukan kekerasan ketika Iqbal masih bekerja di dalam syarikat miliknya.

Kata pemilik nama Hasmiza Othman itu, dia pernah melempar selipar ke arah usahawan berumur 27 tahun berkenaan sekaligus menafikan bahawa dia seorang perempuan yang lembut.

Iqbal dengan ikhlas menerima saya seadanya.. menerima anak-anak saya, Cik B dan Kacak. Dia telan semua perangai saya. Saya bukan seorang yang lemah lembut tetapi dia menerima saya.

Sekiranya ada yang tak kena (ada isu) saya marah. Saya lempar selipar. Tetapi ketika dia dihina.. mana saya? Saya tidak hilang tetapi saya banyak berdoa.

Netizen dah muak

a
Perkongsian video itu telah dipenuhi dengan komen-komen netizen yang sudah ‘naik menyampah’ dengan drama yang tidak berkesudahan.

Ada juga segelintir yang berpendapat bahawa pelantun lagu I Am Me itu telah mempermainkan hati dan perasaan bekas pembantunya. Namun, masih ada dalam kalangan warganet yang mendoakan agar urusan perkahwinan Vida dan Iqbal dipermudahkan Allah.

“Jika Janda Beli Basikal Pun, Saya Sanggup Kahwin..” – Iqbal Tolak Tawaran Hadiah Kereta Bently Bernilai RM3 Juta.

Terbaru, menerusi halaman ‘story’ Iqbal, beliau ada berkongsi dengan orang ramai mengenai satu gambar kereta Bently yang berharga lingkungan RM3juta.

a

Ternyata pendirian Iqbal kali ini berbeza, beliau sanggup untuk terima hadiah basikal dan juga menegaskan yang dirinya tidak boleh dijual beli.

a

Terdahulu, hubungan Vida dan Iqbal menjadi perhatian ramai apabila dikatakan bakal berkahwin pada Disember ini. Namun, situasi menjadi tegang selepas Cik B berkeras tidak merestui.

Sumber: Instagram @datoserivida

Check Also

Pulau Batu Puteh: Sultan Johor Bertitah Tindakan Tegas Mesti Diambil Ke Atas Pihak Lakukan Kecu4ian, Sekali Dr Mahathir Jawab Balik

KUALA LUMPUR: Perbandingan Pulau Langkawi dengan Pulau Batu Puteh adalah sesuatu yang tidak wajar, kerana …

Leave a Reply

Your email address will not be published.