Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi

GEORGE TOWN – Tiga penunggang motosikal dilaporkan maut dalam kejadian kemalangan di Lebuh Raya Tun Dr. Lim Choong Eu menghala ke pusat bandar di sini pagi tadi.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Ketiga-tiga mangsa dilaporkan meninggal dunia di tempat kejadian dipercayai akibat kecederaan parah pada badan dan kepala kira-kira pukul 5 pagi tadi.

Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi

Bagaimanapun, dua penunggang motosikal lagi dilaporkan mengalami kecederaan dan kini menerima rawatan di Hospital Pulau Pinang.

Kesemua mereka dikatakan berusia dalam lingkungan 20-an selain dua daripadanya merupakan adik-beradik.

Ketika ini, ramai sanak-saudara dan kenalan mangsa berkumpul di pekarangan Jabatan Forensik Hospital Pulau Pinang.

Maklumat lanjut berhubung kejadian berlaku akan menyusul sebentar nanti.

Menjengah ke laman facebook MamuJarum, dikatakan identiti ketiga-tiga penunggang tersebut telah dikenal pasti.

Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi

Antara reaksi netizen :

“Mati itu pasti….kita pilih lah kita nk kematian tu mcmna insyaallah kita merancang allah sebaik2 menentukn……al fatihah……semoga allah tempatkn mereka2 bersama2 dgn org yg beriman dri apa kebaikn mereka yg lepas2….amin” – Pokchan

“Harap sgt semua dlm ni kalau ada yg nak comment tolong la jaga kata kata jaga perasaan keluarga arwah…. Salah sorsng arwah tu adik dia pun baru ja meninggal tahun ni bulan 3 dan sekarang abang dia..saya mohon jaga la kata2 kita…. Terima kasih semua” – Emilia

“Lebih pada kesian kat ibubapa depa ini la..ssh pyh bg bsq tba2 meninggal dlm keadaan tragik mcm ni..emm..moga menjadi iktibar utk yg lain la..xda faedah pun buat benda2 mcm ni..takat kepuasan dri ni byk benda lain blh buat.. innalillah wa innailaihi rojiun..” – Nur Faiz

“Salam Takziah. Insaflah wahai anak2 muda yg kaki lumba. Ingatlah orang tua kat umah yg menjaga kamu dari kecil hingga dewasa. Sayanglah nyawa2 anda. Sekadar nasihat…” – YusRi

Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi Jen4zah bapa muda nah4s mat rempit seIamat dikebumi maIam tadi

Jenazah bapa muda selamat dikebumikan

GEORGE TOWN – Jenazah rakan pasangan kembar yang terlibat dalam kemalangan melibatkan lebih lima motosikal di Lebuh Raya Tun Dr. Lim Choong Eu, menghala ke pusat bandar ini pagi tadi, Muhammad Eizreel Muhamad Roszadi, 25 selamat dikebumi malam tadi.

Bapa kepada dua cahaya mata iaitu Nur Qisya Eizreel, 8, dan Nur Diyana Mikayla, 4, dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Masjid Al-Huda di Sungai Ara kira-kira pukul 10 malam.

Pasangan kembar tersebut ialah Muhamad Shazwan Hakim, 22, juga maut maut di tempat kejadian dan Muhamad Shazwan Hafis, 22, mengalami cedera parah.

Dianggarkan lebih 150 rakan dan sanak-saudara hadir mengiringi jenazah Muhamad Eizreel yang juga anak sulung daripada dua beradik itu.

Isterinya, Norhanazielah Hanazi, 28, berkata, dia reda dengan pemergian suaminya meskipun dia kini dalam keadaan sarat mengandung sembilan bulan.

“Bertambah sedih apabila melihat anak-anak kecil menangis bila beritahu yang bapa mereka sudah tiada,” katanya ketika ditemui Kosmo! di sini.

Terdahulu, kemalangan yang kira-kira pukul 4.30 pagi itu melibatkan empat maut manakala tiga lagi mengalami kecederaan.

Mangsa lain yang terkorban dalam nahas terbabit ialah Ahmad Haikal Naif Ahmad Nazrul ,19 dan Muhammad Harith Zikri Yusnizar, 17. – KOSMO! ONLINE.

Tonton Video :

Sumber Kosmo, Mamu Jarum, BH

Check Also

Sangka Ibu S4kit ‘Tertidur’, Anak KeciI TerIena Disisi Jasad Ibu Yang TeIah Tiada

Dugaan setiap insan itu pelbagai. Ada yang sudah diuji sedari kecil lagi sehingga mereka membesar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.