“Kasih seorang Ayah” – Kita pulak yang seb4k tengok layanan ustaz pada mukmin

Tidak dinaf1kan kasih seorang ayah itu adalah tidak ternilai kerana seorang ayah tidak pernah mengungkapkan pengorbanan beliau kepada anak-anaknya dan juga kasih sayangnya kepada mereka. Sebab itulah seorang ayah sering kali disalah ertikan sebagai gar4ng dan tidak mesra.

Walaupun begitu, seorang ayah tetap menyayangi anak-anaknya dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan semua anak2 menjadi yang terbaik dalam hidup mereka walaupun mereka jarang berada bersama dan meluangkan masa beraktiviti bersama anak2nya.

Sama juga seperti Ustaz Azhar Idrus (UAI) Penceramah terkenal di malaysia yang juga mempunyai anak istimewa yang amat disayangi yang mesra dipanggil Mukmin, walaupun anak istimewa tetapi UAI sangat menyayangi dan terkini tular sebuah apabila UAI sedang menyuapkan makanan dengan penuh kasih sayang kepada mukmin.

Rakaman video tersebut dilihat UAI yang sedang meluangkan masa untuk menjamu selera di sebuah restoran yang ditemani keluarga dan terlihat juga UAI yang sedang melayan anak istimewanya sambil menyuap makanan kepadanya.

Video:

@araawatis

 

♬ bunyi asal – Aiman Sidek

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang bertanya siapakah anak istimewa itu kerana UAI jarang sekali memperkenalkan keluarganya kepada umum.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Johodaily

sumber: Tiktok araawatis

Check Also

Beza Jarak Usia 18 Tahun, Wanita Akhirnya Berjodoh Dengan Suami Walau Banyak Kali ‘Rejectt’

Betul lah kata orang, jodoh tidak mengenal usia seseorang Walaupun kita lihat ramai yang bertemu …

Leave a Reply

Your email address will not be published.