Aku mengidam nak makan nasi lemak RM1 saja, tapi dapat makian dari suami

ni saya mau meluah… saya ni dah kawen… anak dah 1.. dan sekarang tengah pregnant ke2.. suami memang keja macam biasa.. dan saya macam biasa .. surirumah saja… tapi yang saya sedih sekarang ni… baru2 ni.. suami marahkan saya sebab saya minta dibelikan nasi lemak yang jual 1ringgit tu…

saya minta beli 2bungkus la.. so semuanya rm2 ja… lepas beli.. suami cakap dengan saya.. ‘ ko ni bikin bankrap saya saja ‘ aduh… sakitnya hati ..klau dia xmaw belikan.. xpayah la beli.. cakap la yang dia xmaw beli..

apa la sangat tuu rm2 dibandingkn dengan gaji dia yang hampir 2k tu .. dia bayar keta saja pun.. xda bayar apa2.. selama dengan dia.. dia xpernah bagi nafkah untuk saya.. dan saya xpernah minta dia duit.. Sebab saya faham dia yang penat2 keja dan dia lagi banyak perlu duit..

anak pertama kami xminum susu formula.. so barang dia kena beli cuma pampers ja.. kalau saya ada duit.. xda la saya minta belikan nasi lemak tu.. cuma time tu teringin sangat mo makan nasi lemak..

yala mengidamkan.. hmm.. dalam keta tu mengalir airmata saya sebab sedih dan sakit hati bila suami cakap begitu..sampai saya terfikir ,lepas ni saya xkan minta dia belikan apa2 lagi… biar dia puas hati..:'(

tq admin…

Komen Netizen

Cendoll Maness : Macam ni la dik..kalau rm2 dia kedekut taikk joboo…apa kata kau ajak masuk mana2 mart..kau beli barang sampai 2k plakk..bagi dia ada akaiii..n tahu apa itu uwanggg…ingat dia sorng je pandai main sama uwang..
Mia Kurihara : Apa pulak hang tak mau mintak apa-apa. Kalau macam tu lagi seronoklah laki hang. Patutnya hang mintak macam-macam sampai laki hang botak. Ajar sikit lainkali nak cakap tu biar dia pikiaq dulu.
Fahmi Abd Wahab : Gamak kak noh..nasi lemak ja punnn..yg dia dok pulun nasi lemak kak tiap2 hari dia x bkira plak..Hmmm..Dunia dunia..
Sa’yah Mat Salleh : Sedihlah dapat laki mcm ni..terasa mcm awak ni menumpang ..sedangkan awak ni tanggung jawab dia..kalau saya..saya x sangup dah duduk dgn org mcm ni..biarlah dia urus hal dia ..x payahlah nk kawin..nafkah pun kelaut ..semua x tahu
Ja Hamzah : Allahu…sedihnya hanya minta belikan nasi lemak murah je pun bukan nasi lemak buh macam² lauk ke apa…apa punya laki pun aku tak tau la…kalau nak pepek jangan lambat sikit nadah pasti dah kena bentak² bini tu agaknya…harap kau selamat la melahirkan nanti tanpa banyak masalah…bersabar mengadu berdoa la pada Tuhan agar hidup kau dipermudahkan..
Izyan Iszatti : X mati pn rm2 duit somi awk tu dasar kedekut mcm mne nk murah rzki hdp bhgia klo rm2 pn berkire ngn bini.. Kesian sis ni blm lg nk mntk blikn chicken chop silap2 blh perang dunia ke3..
Winncy Vinncy : apa ni wak.. dengan awak pun berkira.. ni nanti dia balik keja, tak payah masak. cakap kat dia.. nak makan beli la brg dapur.. tahu nak melantak saje.. duit tak kasi.. choiiii
Zarra Nick : lps ni kau xpyh branak lg ank dia…aq akn ckp kt laki aq, klau kedek ngn aq, abai tanggungjwb kat aq ngn ank…smpai bnda aq nk fikir aq xnk branak dah… alhamdulilah suami xpernah kedekut, makin dia blnja kami tanpa diminta murah rezeki nya amin2