“Alaaah. Comelnyaa Adik Ni. Dah Tahu Kenapa Tanya Papa?”

comel betul

Apabila melihat keletah anak-anak kecil yang semakin membeesar sememangnya hati manusia memang mudah tercuit hati. KB pasti ramai antara korang yang follow anak-anak artis mahupun bayi comel kerana mahu melihat keletah mereka.

Tak dapat dinafikan keletah anak-anak kecil ni memang boleh buat kita tersenyum seorang diri kan?

Baru-baru ini, KB terlihat satu perkongsian dari Instagram senangterhibur, melihat telatah anak kecil ini yang tersangat manja dan comel. Aduh!!! lucu betul.

Ok lah, KB taknak cakap panjang, jom KB belanja Video Si comel ini.

KAPSYEN IG: 

Alaaah. Comelnyaa adik ni. “Dah tahu kenapa tanya papa?” Admin rasa adik ni nak kenakan papa dia pastu dia kena balik. 🤔😂😂#morning#senangterhibur

VIDEO:

APA KATA NETIZEN:

Hahahaha Bertuah Punya Anak.. Sabo Je

Cubit Pipi Kang Tau…

Anak Dengan Pak Sama Naik.. Rasa Nak Cepuk.. Comey .. Hahahaha

Budak Ni Menghiburkan Hahaahah