LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

Seorang pengawal keselamatan mengalami kecederaan parah di  kepala dan tangan kiri selepas ditetak menggunakan parang selepas menegur seorang lelaki yang menunggang motosikal secara berbahaya dalam kejadian di tapak projek perumahan di Bukit Banyan.

RAKAMAN ADA DI BAWAH SEKALI

Menerusi laporan dari Kosmo! mangsa, Ismail Ahmad, 58, yang cedera parah pada kepala dan tangan dikejarkan ke Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) untuk rawatan.

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

Mangsa terus dikejarkan ke hospital selepas mendapati terdapat kecederaan parah di bahagian kepala dan tangan kirinya.

Tambah Zaidy lagi, sebaik menerima laporan itu, pihaknya berjaya menahan dua suspek di kawasan Sungai Petani dan sedang memburu seorang lagi lelaki yang disyaki terlibat dalam kejadian tersebut.

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

“Sekarang ni mana2 orng pun susah atau tak mau terima teguran, pakcik….tgkla mana2 pun…kat sekolah, kat 7e, kat pasar, atas jraya…kat media sooosial pun tak boleh ditegur. Akhir zaman ni mmg byk dugaan .” – Hayati

“Kesian pakcik. Semoga cepat sembuh. Yang geng belasah pakcik ni I hope selain Kena hukuman tegas, kamu sakit perut satu hari non stop pegi tandas tapi tandas semua penuh dan flush rosak. Air tidak ada, tisu juga tidak ada. Biar tah* kering macam itu saja tidak dpt cuci”,- Handsome

“Zaman sekarang kalau tegur macam ni lah jadinya. Ambil video kasi viral ja. Nanti polis datang kutip dirumah.” – Mat

“Zaman skrg ni X mcm dulu..jg Hal masing2.x yah sibuk Hal org.bdk dulu dgn bdk skrg lain.xde rasa hormat kt org tua.skrg cikgu pun X bole sentuh anak murid.cikgu pun berani dorg pukul.roadblock polis pun dorg bole langgar ramai2.” – Genzo

“Xpaaaa..mana depa tu nk lari, dlm Malaysia nie rata² tempat ada org kita…skit masa lagi ada la tu nti hak sampai pi b’diri depan depa…tggu dengar ja” – Jasli

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

SUNGAI PETANI – Seorang lelaki mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan menetak seorang pengawal keselamatan dengan menggunakan pedang sehingga cedera parah dalam kejadian di sini pada 4 Ogos lalu.

Tertuduh, R. Subramaniam, 41, yang melakukan kerja-kerja kampung membuat pengakuan itu selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Hakim Roslan Hamid.

Mengikut kertas pertuduhan, Subramaniam didapati dengan niat menyebabkan cedera parah terhadap Ismail Ahmad, 58, dengan menggunakan sebilah pedang di kawasan pos pengawal
tapak projek perumahan Siera 4, Bukit Banyan di sini pada pukul 4.40 petang, 4 Ogos lalu.

Pertuduhan terhadapnya dilakukan mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan dikenakan denda atau sebat.

Tertuduh dibenarkan diikat jamin sebanyak RM12,000 dengan seorang penjamin selain mengenakan syarat tambahan iaitu melaporkan diri setiap awal bulan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Muda sehingga kes selesai. Dia tidak membayar jamin ditetapkan itu.

Mahkamah kemudian menetapkan 29 Ogos depan sebagai tarikh sebutan semula kes untuk menjatuhkan hukuman sementara menunggu laporan perubatan penuh mangsa.

MANGSA KES TETAK DI BUKIT BANYAN, ISMAIL BIN AHMAD MENINGGAL DUNIA !

Dukacita dimaklumkan, mangsa kes serangan tetak berkumpulan di Sg. Petani (Bukit Banyan) baru-baru ini, doktor telah mengesahkan pakcik Ismail bin Ahmad telah kembali ke rahmatullah pada jam 05:51 petang tadi.

Doakan supaya roh allahyarham dicucuri rahmat dan dipermudahkan segala urusan jenazah.
Semoga seluruh keluarga tabah menghadapi ujian ini.

Al-Fatihah.

LeIaki mengaku saIah tet4k pengawaI keseIamatan dengan pedang sehingga meninggaI dunia

Sumber: Kosmo! (Nur Syazwana Mansor), FB Kelab Info Malaysia

Check Also

Achey Mohon D0a Orang Ramai, Ini Keadaan Terkini Isteri Achey SeIepas Buat Pembed4han Hari Ini

Bintang Muzikal Lawak Superstar 3, Achey memaklumkan isterinya Nor Hasanah Yahaya selamat menjalani pembedahan untuk …

Leave a Reply

Your email address will not be published.