LeIaki sanggup Iepaskan isteri meng4ndung taIak tiga kerana perempuan Iain

“ Berdoalah , yakinlah doa org teraniaya akan di kabulkan oleh Allah.. tak perlu sedih sgt jagalah diri, percayalah cepat atau lambat mereka itu akan mendapat balasan jua.. mereka takkan bahagia.. apa yg mereka bagi, mereka akn mndpt sama atau lebih teruk.. ”

Tidak cukup mengabaikan nafkah terhadap isterinya, seorang lelaki didakwa sanggup melafazkan cerai dengan talak tiga terhadap wanita itu yang kini sedang hamil anak mereka.

Wanita yang dikenali sebagai Siti Fatimah Shuhada itu meluahkan rasa kecewa melalui sebuah posting di laman Facebook miliknya dengan memuat naik paparan skrin lafaz talak menerusi aplikasi Whatsapp.

Shuhada yang berasal dari Kelantan berkata, dia tidak menyangka lelaki itu sanggup melafazkan cerai yang didakwa demi perempuan lain ketika dirinya sarat mengandung.

Menurut Shuhada, dia cuba melakukan perbincangan dengan pihak keluarga perempuan berkenaan namun masing-masing didakwa tidak berusaha mencari jalan penyelesaian.

Posting tersebut mendapat 15,000 perkongsian dan 11,000 tanda suka serta lebih 9,000 komen netizen yang turut bersimpati selain mendoakan yang terbaik buat Shuhada.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Check Also

Sangka Ibu S4kit ‘Tertidur’, Anak KeciI TerIena Disisi Jasad Ibu Yang TeIah Tiada

Dugaan setiap insan itu pelbagai. Ada yang sudah diuji sedari kecil lagi sehingga mereka membesar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.