LeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya Ditangkap

“ Dikatakan suspek tertangkap selepas mendapat tahu gadis itu hamil anak kepada bapanya sendiri. Macam ni punya bapa pun ada..”

LeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya Ditangkap

Selama 21 bulan, remaja perempuan berusia 13 tahun terpaksa menjadi tempat melampias naf su bapa tirinya. Akibatnya, remaja itu kini hamil akibat perbuatan terku tuk lelaki itu.

Ketika mangsa, ‘A’, berusia 12 tahun, suspek yang hanya dikenali sebagai ‘SP’, 43, memperdayakan mangsa untuk melakukan perbuatan terku tuk itu dengan ganjaran telefon bimbit dan wang sejak April lalu.

SELALU DIBERI AMATAN KERAS

LeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya DitangkapLeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya Ditangkap

Menurut Eva, kes itu terbongkar selepas seorang anggota polis tempatan curiga melihat keadaan mangsa seperti wanita hamil, sedangkan dia baru berusia 13 tahun. Selain itu, penduduk setempat juga sedar, mangsa sudah jarang keluar dari rumah.

Ketika disoal, A akhirnya mengaku yang dia sedang mengandung anak hasil perbuatan dari bapa tirinya.

LeIaki Yang Merog0I Anaknya Ketika lsteri Pergi MajIis Bacaan Yasin Akhirnya Berjaya Ditangkap

Suspek kemudian ditahan dan suspek mengaku melakukan perbuatan itu di rumahnya. Setelah mendapati mangsa hamil, mangsa dipindahkan ke tempat lain untuk menyembunyikan kehamilannya itu.

Suspek akan didakwa di mahkamah dan bakal berdepan dengan hukuman penjara 5 tahun penjara dan maksimum 15 tahun penjara.

Sumber: Tribun Jakarta

Check Also

“Sias4t SemuIa Kematiian BabySyifa, tak masuk akaI terjerut buai.. ”- lsteri TMJ pers0al punca kematiian BabySyifa

“ Kesiannya.. Baby Syifa Terjerut buai dan kesan luka parah dekat kaki seperti diseret.. Semoga …

Leave a Reply

Your email address will not be published.