Connect with us

#pop

Lelaki Cüri Beratus Selipar Dan Kasut Ditahän. Alasan Diberi Buat P0lis Tepuk Tahi

Published

on

Jika dilihat dari lahiriah memang nampak biasa, namun seorang pemuda di Nonthaburi, wilayah tengah Thailand mempunyai selera pelik apabila mengaku bernafsu terhadap selipar dan kasut.

Malah, Theerapat Klaiya, 24, sanggup mencuri selipar dan kasut jirannya semata-mata mahu menjalin ‘hbungan s3ks’ dengannya.

Kegiatan gilanya itu terbongkar selepas dia ditahan polis yang kemudian mendedahkan sebahagian koleksi selipar dan kasut yang menjadi ‘pasangan’ Klaiya dalam sidang media pada Isnin.

MetroUK melaporkan pemuda itu ditahan bersama 126 pasang selipar dan kasut yang dicuri dipercayai sejak dua tahun lalu.

Dia berjaya dijejaki berdasarkan rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di luar kediaman beberapa mangsa.

Semua selipar dan kasut pelbagai jenama, saiz dan warna itu dijaga elok dan menurut Klaiya, dia akan memakainya di dalam rumah sebelum memeluk dan menciumnya.

Mejar Kolonel Ekkaphop Prasitwattanachai berkata, suspek pernah ditahan tahun lalu atas kesalahan sama di daerah lain.

Polis tepuk dahi dengan pengakuan lelaki tu..

Pegawai polis telah mengenal pasti Klaiya menerusi rakaman dari rakaman CCTV di luar rumah mangsa terbaharu.

Ketika mereka melakukan serbuan di rumah lelaki itu, mereka menjumpai beratus koleksi kasut dan selipar yang menurutnya telah dikumpul selama lebih dari dua tahun.

Menurut polis, pengakuan Klaiya mengakui bahawa dia akan memakainya ketika berada di rumah dan ia akan membuatnya rasa teransang, membuat ramai pegawai polis tepuk dahi kerana pelik.

Dia juga telah memberitahu pegawai polis bahawa setelah beberapa jam memakai selipar itu, dia memeluk dan menciumnya, menanggalkan dan menggosoknya ke badannya, sebelum ‘melakukan hbungan s3ks dengan mereka’.

Polis mengatakan koleksinya merangkumi puluhan jenama, saiz dan warna kasut yang berbeza, semuanya dipakai dengan baik.

Sejumlah besar selipar dan kasut yang dirampas telah diletakkan di depan balai polis Nonthaburi sebagai sebahagian daripada sidang media pada hari Isnin.

Sementara itu Klaiya telah mengaku terhadap tiga pertuduhan mencuri waktu malam, selain memiliki alat pemancar digital tanpa izin, dan melanggar perintah berkurung ketika pandemik coronavirus, kata polis.

Mejar Kolonel Ekkaphop Prasitwattanachai memberitahu para media tempatan bahawa itu bukan kesalahan pertama yang dilakukan oleh Klaiya.

” Setelah kami menangkap suspek, kami juga menemui rekod jnayah lampau bahawa dia telah ditangkap tahun lalu kerana mencuri selipar di daerah lain.

” Dia mengaku mencuri selipar sepenuhnya untuk tujuan cabul, jadi dia akan ditahan di balai tersebut sehingga pihak pendakwaan memutuskan proses selanjutnya dan apa bentuk hukuman bakal dikenakan,” katanya.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Trending