”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik

“Sungguh memalukan seluruh ahli persatuan penyamun lah dia ni. Silap sendiri g masuk curi rumah janda, last2 tergoda je yg mampu..”

”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik

Gambar di atas sekadar gambar hiasan

Pelik tapi benar! Seorang pencuri di Indonesia dikatakan mengubah fikirannya untuk mencuri selepas ‘tergoda’ melihat kaki seorang janda yang menjadi mangsa ketika itu.

”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik

”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik ”PeIik tapi benar”, tak jadi mer0mpak seIepas Iihat tuan rumah jnda cantik

Bagaimanapun, suspek ketika itu bertindak mengambil telefon bimbit serta barangan kemas berupa seutas rantai tangan milik mangsa. Namun, suspek akhirnya memulangkan semula barangan yang diambil sebelum melarikan diri berikutan tergoda melihat kaki mangsa dan terdapat cubaan untuk merogol wanita berkenaan.

Susulan daripada insiden tersebut, mangsa mengalami trauma yang teruk sebelum melaporkan kepada pihak berkuasa.

Difahamkan motif suspek berbuat demikian adalah kerana faktor eknomi dan jika sabit kesalahan dia boleh dikenakan hukuman penjara maksimum sembilan tahun.

“Patot lah slalu ada yg buat content kata lelaki selain muka, llki pun mesti tengok kaki pompuan lau nak tackle ” – Gee

“Ingat tgk kaki pompuan ni x bahaya ke ..mata mmg akan pandang situ dulu sblm naik ke atas…sampai situ abis laaa” – Rafiqie

“Sebab tu allah menyuruh kaum hawa itu tutup aurat.. mcm ni lah..laki klo bernafsu dgn tgk kaki pun dah lain mcm.. selamat janda ni x apa²..semoga lepas ni rumah dia kena safety lebih lagi..kalau nak lagi safety kena kawen cepat..huhu” – Raimi

“Sebab tu Ustaz Azhar kabo,orang laki ni tengok Kaki pun bernafsu…sebab tu orang puang kena pakai stoking…” – Faizal

Sumber: Tribun News

Check Also

“Sias4t SemuIa Kematiian BabySyifa, tak masuk akaI terjerut buai.. ”- lsteri TMJ pers0al punca kematiian BabySyifa

“ Kesiannya.. Baby Syifa Terjerut buai dan kesan luka parah dekat kaki seperti diseret.. Semoga …

Leave a Reply

Your email address will not be published.