Gadis Sabah ‘Seludup’ Roti Gardenia Satu Luggage, Sekali Geng Sabahan Komen Buat Ramai Tak Sangka Gardenia Sangat Berharga Di Sana.

Siapa sahaja yang tidak menggemari roti jenama gardenia bukan? Malahan, perisanya yang pelbagai, menjadikan roti ini pilihan ramai di sini.

Begitu juga halnya dengan seorang gadis dari sabah yang telah memuat naik satu video berkenaan ‘penyeludupan’ roti ini di laman tiktoknya, @loanameg.

“Apabila mo balik sabah…” apa yang menarik perhatian netizen adalah gelagat @loanameg dalam video yang berdurasi 16 saat itu, menunjukkan pelbagai jenis roti yang disusun cantik dalam sebuah beg luggage.

“Harganya macam harga emas 916…” menjengah ke ruangan komen, ternyata rakyat dari negeri sabah dan sarawak meluahkan perasaan terkilan mereka mengenai harga roti gardenia di sana yang sangat mahal.

@loanamegseludup roti.🤣 sori la. sabah teda ni. so ini normal bagi sabah/sarawak. #sabahan♬ Mii Channel Theme (From “Nintendo Wii”) – Moisés Nieto

Malah ada yang menyamakan harga market roti tersebut sama dengan harga emas.

“Kakak saya dah suruh bawak roti tu banyak-banyak…” ada juga netizen yang berkongsikan cerita di mana sebelum mereka pulang semula ke sabah, mereka haruslah membawa pulang roti yang sama seperti yang dipesan oleh ahli keluarga.

 

“Sekejap je licin, tak sempat expired…” terdapat juga netizen yang berkongsi pengalamannya yang sangat menggemari roti ini sehinggakan tidak sempat bertemu tarikh luput, sudah habis dimakan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Check Also

Dah Tahu Miskiin Beranaak Setiap Tahun Kenapa. Kata-kata Hiina Seorang Guru dan Kawan Sekelas Buatkan Beliau Buktikan Anak Petani Pun Serba Boleh

Bukan semua orang bertuah seperti kita. Tinggal di rumah yang selesa, ada ibu bapa yang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.