[Vide0] Xblh nk tgk Menda mcm ni terasa sakit hati..masa kecik bgi..dh besar nak pulak

Seperti lebah kasihkan telurnya. Itulah ungkapan paling sesuai dan tepat menggambarkan situasi yang dialami wanita ini apabila dia terpaksa berjauhan dengan ank yang telah dibesarkan sejak 2 tahun lalu.

Jaga sampai usia 2 tahun

a

Kisah sdih itu dik0ngsikan oleh seorang wanita menerusi beberapa video yang dimuat naik di akaun TikT0k, Ara Chantik. Berdasarkan video tersebut kelihatan seorang kanak-kanak perempuan berusia dua tahun men4ngis teresak-esak saat berp1sah dengan si penjaganya, Ara.

Difahamkan, kanak-kanak yang digelar dengan panggilan ‘Adik’ perlu pulang semula ke pangkuan ibu bapa kndungnya. Menurut Ara, meskipun berat untuk melepaskan namun dia perlu redha dan terima dengan hati yang terbuka.

a

Saya jaga anak adik dari kecil. Ini mak ayah dia ambil. Rindu adik walaupun bukan adik kandung tapi sayang tak terhingga 2 tahun bersama. Sabar ye, nanti adik balik.

aaa

Video yang dik0ngsikan itu telah mendapat hampir 270k t0ntonan dan kebanyakan netizen mengakui turut seb4k selepas menonton video tersebut. Mereka juga berharap agar Ara dan keluarga diberi kekuatan dan ketabahan dalam menempuhi perp1sahan ini.

VlDEO:

@chantik_arasakitnya melepaskan yg sememangnya bukan milik kita🥺🥺🥺♬ Denting – Fadhilah Intan ✨

Sumber: Ara Chantik, OhBulan

Check Also

(VIDEO) Pecah Perut Penonton! Cat, Jihan, Danial Buat Parodi Vida-Iqbal

Kisah cinta antara Dato’ Seri Vida dan pasanganya, Iqbal menjadi tumpuan peminat industri hiburan tanah air. Perbualan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.