Coach Yin Terlibat Dalam Kemal4ngan Jalan Raya

Sejam lalu, Coach Yin atau nama sebenarnya, Mohd Tishrin b Mohd Adanan dilaporkan telibat dalam kemalangan kecil.

Kecel4kaan jalan raya yang menimpa teman kepada ushawan kosmetik, Sajat ini difahamkan berlaku ketika dia dalam perjalanan ke Cameron Highland, pagi semalam.

Malah, Yin turut berkongsi sedutan video menerusi Instagram.

Menerusi foto dan video yang dikongsikan, kelihatan seperti usahawan ini mengalami keced3raan pada bahagian kaki kanannya.

Bagaimanapun, Coach Yin tidak memberikan gambaran jelas mengenai keced3raan yang dialami, hanya membuat naik gambar motorsikal kuasa tinggi yang turut mengalami kerosakan.

“Assalamualaikum,kepada y ad wssp sy,Jika sy xde memberi respon sy mintk maaf kerana pagi smlm sy terbabit dalam kem4langan semasa dalam perjalanan ke cameron highland.

“Terima kasih kepada semua sahabat sy BRADERS MC kerana dari pagi sampai ke ptg menguruskn keadaan sy,jasa anda tetap sy akn ingt smpai bila2.

“Tanpa anda kemarin ntah bagaimana keadaan sy,,kpd syg @ajramjat02 ,sy kt sini ok,in sha allah mudah2 keadaan sy akn bertambah baik,” tulisnya.

Rata-rata pengikutnya di Instagram turut mendoakan agar dirinya kembali sembuh seperti sedia kala.

Antara komen :

laguniiii pn dk ingt sayangggg abg jat lagiii

mohd_hafiz89 : إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون “Surely we belong to Allah and to Him shall we return” َ
njayrbSmoga cepat sembuh
theycallmedan_Bringatlah selalu. Btw lentuk sgt kot main cornering…throttle pnye tnggi ni..klau cornering nk mcm fullfairing pnye motor…fuhhh gagah la…btw gws and smoga cpt smbuh bro

Kainpradalace2: Kaki patah ke…apa2 pun saya doa kan semoga cepat sembuh…Amiinn

najihaishak_: dan lagi nk bersygAllah dh tnjuk pown kau xphm lgi. tuu baru kaki klau mamp0s trus xsmpat nk taubat

dygshobihah: theafiqqroslyy xperlu perfect nasihat org..saling mengingatkan..buat coach yin Allah jentik sikit je tu…belum bagi yg besar…ingat hidup kita ni singkat sama2 cuba jadi hamba Allah yg baik…

__littlebaeby__oo tk tau pulak yg accident semua sbb bala. mentaliti. mcm noob.

airy_zacry: Smoga baik2 shj bng n cepat sembuh @coach_yin

hudzaifahbmr: Take care bro

hazqanis : Semoga dipermudahkan Allah penyembuhannye….stay strong bro..

Foto: Instagram Coach Yin via MediaHiburan