N@has Lion Air: Video Gurauan Terakhir Pramugari Dengan Bakal Suaminya Buatkan Ramai Sebak

Pasukan mencari dan penyelamat Indonesia mengesahkan tiada maangsa yang selamat dalam n@has pesawat tambang murah Li0n Air yang terhempa$ di perairan Karawang, Jakarta Utara. Sehingga kini sudah 7 ma¥at ditemui dan proses bedah siasat akan dilakukan bermula 7 pagi

Sementara itu di media sosial gambar dan informasi terbaru tentang proses menyelamat terus dikongsi oleh orang ramai. Antara yang menarik perhatian ialah status seorang jejaka, kekasih pramugari Lion Air yang dipercayai berada dalam nahhas pesawat itu.

Husni Fadhil yang merupakan kekasih dan bakal suami anak kapal lion air, Merry yulanda turut berkongsi luahan pilu menerusi kapsyen di instagram miliknya.

Mereka bakal disatukan sebagai suami isteri yang sah, siapa sangka takdir tuhan mengatasi segalanya. Ikuti luahan jejaka ini seperti di bawah yang berharap kekasih hatinya itu kembali. Sebak!

“Setiap sujud aku selalu mendoakan kamu sayang, aku memohon dan berharap kepada Allah untuk satukan kita. Sampai kamu menjadi penyemangat hidup aku dan untuk cita cita kita bersama kedepan.

Kamu ingin jadi isteri aku dan aku pun ingin kamu menjadi ibu buat anak kita nanti, tapi Allah berkehendak lain, setiap langkah dan tujuan aku selalu memohon kepada Allah untuk bisa bersama kamu kembali untuk kita kedepan.

Kamu harus kembali bulan april 2019 kita akan lamaran, sayang kamu kembali ya sayang, gak ada seorang pun yang bisa menggantikan kamu sayang. Bagaimana keadaan mu aku akan tetap terima kamu apa adanya.

N@has Lion Air: Video Gurauan Terakhir Pramugari Dengan Bakal Suaminya Buatkan Ramai Sebak

Kekasih Mery Yulyanda, salah satu pramugari Lion Air JT610 yang terkorban itu turut berkongsi perbualan whatsapp terakhir mereka sebelum Lion Air dilaporkan terhemppas

N@has Lion Air: Video Gurauan Terakhir Pramugari Dengan Bakal Suaminya Buatkan Ramai Sebak

Na@has pesawat Li0n Air JT610 di Perairan Karawang meninggalkan kesan yang mendalam kepada ahli keluarga penumpang serta keluarga anak kapal.

Kejadian yang agak misteri itu menjadi tanda tanya banyak pihak kerana keadaan pesawat yang baru sahaja dua bulan digunakan serta cuaca yang baik pada hari itu sepatutnya tidak akan menjejaskan penerbangan.

Pasukan mencari dan penyelamat Indonesia menyuarakan kebimbangan bahawa tiada mang$a yang selamat dalam naha$ pesawat tambang murah Li0n Air itu. Sehingga kini sudah 7 ma¥at ditemui dan proses bedah siasat akan dilakukan hari ini.