Connect with us

#viral

[Video] KURANG AJ4R, Lelaki Simbah Air Milo Ais Pada Jurutol

Tak ada angin, tak ada ribut, biar apa sekalipun alasan lelaki ini, ianya sangat tidak wajar untuk dia simbah air minuman pada jurutol wanita yang hanya menjalankan tugas ditetapkan.

Menceritakan semula kejadian itu, maangsa yang dikenali sebagai Faten berkata, kejadian itu berlaku pada jam 7.30 pagi Isnin (5/10/2020) di pondok Tol Lebuhraya Kesas.

“Ceritanya macam ni. Pukul 7.30 pagi, dia masuk lorong Faten nak minta top up. Faten cakap, ‘Sini Touch n Go sahaja, takde top up. Top up lorong sebelah’.

“Tetapi dia nak juga top up dan dia kata, ‘Sebelum masuk tol saya dah baca signboard’. Faten suruh dia bayar RM2.00 sahaja tetapi dia masih berkeraas, nak juga top up sebab dia kata nak lalu tol depan takde tempat top up.

“So Faten cakap ‘Kalau encik nak, encik kena parking kereta kat sini, jalan pergi lorong tambah nilai’. Dia tak berpuaas haati, dia keluar kereta tengok keadaan dalam pondok dan berkata, ‘Biasa lorong tambah nilai blah hujung’.

“Dia dah top up apa semua, dah jalan, ingatkan sudah settle. Pukul 9.20 pagi dia lalu sekali lagi dengan membawa air milo ais dia tu. Dia minum sambil cakap, ‘Lain kali jangan suka-suka nak kenakan orang’, terus dia simbah,” kata Faten.

Lelaki yang menaiki kereta Perodua Bezza dengan nombor pendaftaran VEN 7910 itu kemudian beredar meninggalkan maangsa.

Video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) itu kini viraal di media sosial dan menguundang banyak reaksi netizen yang mengeecam tindaakan lelaki yang tidak beradaab lagi biadaab itu.

Rakaman CCTV seorang pemandu kereta Perodua Bezza warna biru nombor pendaftaran VEN 7910 telah menyimbah air kepada Jurutol bertugas di pondok Tol Lebuhraya Kesas pada pagi tadi. Mohon kongsi dan hebahkan sampai tertangkap pelaku yang kurang ajar ini. Saya ULANG!!! TENKIU #Stay_Safe#Jaga_Jarak_Fizikal#Pakai_Pelitup_Muka#No_D4P_No_Anwar#Malaysia_Sejahtera_Tanpa_D4P#Tolak_Individu_Bernama_Anwar_Ibrahim#PAS_4_All#Politik_Matang_dan_Sejahtera#Islam_Memperkukuh_Perpaduan

Gepostet von Hanisya Abdul Hamid am Sonntag, 4. Oktober 2020

Sumber: Instagram Faten

Continue Reading

Trending