[VIDEO] “Oyen tiba-tiba cari g4duh” – Kesian member tu baru nak lari dah l4nggar dinding

Umum mesti mengetahui bahawa kucing yang berwarna oren sememangnya menjadi kesukaan ramai, mungkin juga kerana sifat si oyen yang memang suka akan perhatian dan suka melakukan perkara2 yang pelik dan di luar kebiasaan mereka.

Tidak ada yang dapat menyangka apa yang si oyen ini fikirkan. Kadang-kadang mereka suka membuat nak4l bersama-sama kucing yang lain. Sama seperti satu situasi yang berjaya dirakam oleh salah seorang pemilik si oyen ini mengenai kenak4lan si oyen.

Rakaman video tersebut memaparkan si oyen yang sedang memvkul atau membuli seekor kucing lagi yang dipanggil si gebu oleh netizen. Memang suka membuli si oyen ni. Nak4l pun ada.

Menurut pemilik kedua-dua kucing itu, si oyen sebenarnya memang nakal tetapi mungkin itu cara dia bermain dengan si gebu,memang nampak seperti dia membuli si gebu sampai berlari- lari si gebu dan si oyen mengejarnya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siakap Keli (@siakapkeli)

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang geli hati melihat gelagat kedua kucing yang bergurau senda tetapi nampak seperti si oyen membvli si gebu tu.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Johodaily

Sumber : Instagram siakapkeli

Check Also

Sangka Ibu S4kit ‘Tertidur’, Anak KeciI TerIena Disisi Jasad Ibu Yang TeIah Tiada

Dugaan setiap insan itu pelbagai. Ada yang sudah diuji sedari kecil lagi sehingga mereka membesar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.