Connect with us

#celeb

Video: Sedang Sibuk Rasmi Cawangan Baru, Shuib Dikejar Badut, Tak Sangka ini yg Terjadi

Hari ini (Isnin) adalah hari pembukaan cawangan terbaru Bubblebee di Meru, Ipoh. Seperti biasa ramai yang beratur untuk berpeluang merasai air minuman viral.

Shuib seperti biasa juga memberi 100 minuman percuma kepada 100 orang yang terawal.

Ketika Shuib berada disana tiba tiba datang seorang lelaki berpakaian badut jumpa Shuib.

Shuib memang pada mulanya tidak faham tetapi dia seakan akan mengerti apa yang lelaki berpakaian badut itu cuba sampaikan.

Shuib luahkan rasa terharu dan sebak dengan apa yang lelaki itu cuba beritahu.

Masa sy ke Outlet baru Bubblebee di Mydin Meru Ipoh tghari td,ada seorang abang Badut ni beria ria kejar dan nak jumpa sy.

Bila jumpa dia bgtau yg dia pekak dan bisu.Walaupon sy tak berapa faham apa yg beliau cuba maksud dan smpikan.

Tp ianya sgt menyentuh hati sy.Beliau seolah2 faham dengan apa yg sedang berlaku …

Sesungguhnya tiada daya upaya hanya dgn pertolongan Allah swt.

Semoga abang badut sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.Amin

Komen Netizen, Ada Yang Mengerti Maksud Badut Itu 

Ada netizen yang seolah olah faham apa lelaki itu cuba beritahu Shuib sebenarnya.

Pada 1 Oktober lalu, Shuib ditemani Siti Sarah hadir ke pejabat SPRM, Putrajaya berhubung siasatan kes pengubahan wang haram membabitkan perniagaan air yang dijalankan mereka.

Pengurus pasangan ini, Nana Mohamad Rom memberitahu Sarah hadir hanya untuk menemani suaminya dan tidak terlibat dalam siasatan tersebut.

Siti Sarah Kongsikan Apa yg Shuib Buat Selama ini Sehingga Rezeki Melimpah Deras

Baru-baru ini, Siti Sarah memuatnaik sebuah video di Instagramnya bersama suaminya, Shuib Sepahtu dan berkongsi beberapa tips untuk suami isteri supaya dimurahkan rezeki.

Alhamdulillah. Bagus tips tu, Sarah. Sis setuju!

Syukur Alhamdulillah Allah meletakkan kami sekeluarga dikedudukan yg tak pernah kami duga

Alhamdulillah… antara tips buat suami isteri supaya murah rezeki adalah ..

Suami kene bayak bersedekah, terutamanya jangan kedekut dengan ibu!!!

Ibu yg melahirkan awak ..Kalau bagi sejuta sebulan pon belom cukup untuk bayar balik..sewa yg awak pernah duduk dalam perut ibu ..

Jangan kedekut dengan isteri .. isteri pun antara pintu rezeki terbuka luas..

Tapi isteri pon jangan lah ambil kesempatan pada suami ..

Isteri pun kena saling memahami dan jangan ambil kesempatan serta tahu kemampuan.

Kata orang, the art of give and take. Saling memahami dan berkongsi.

Ada seringgit kita belanja seringgit sama2 ada sen 10 kita fikirkan macam mana nak gandakan sama2.

Isteri tak boleh derhaka dengan ibu mertua.. tampa ibu mertua awak tak boleh kenal suami awak.

Janganlah kerana sikap buruk isteri pada ibu mertua Allah murka pada sebuah keluarga itu..

 

View this post on Instagram

 

Syukur Alhamdulillah Allah meletakkan kami sekeluarga dikedudukan yg tak pernah kami duga Alhamdulillah… antara tips buat suami isteri supaya murah rezeki adalah .. suami kene bayak bersedekah, terutamanya jangan kedekut dengan ibu!!! Ibu yg melahirkan awak .. kalau bagi sejuta sebulan pon belom cukup untuk bayar balik sewa yg awak pernah duduk dalam perut ibu😭😭 .. jangan kedekut dengan isteri .. isteri pun antara pintu rezeki terbuka luas.. tapi isteri pon jangan lah ambil kesempatan pada suami .. isteri pun kena saling memahami dan jangan ambil kesempatan serta tahu kemampuan. Kata orang, the art of give and take. Saling memahami dan berkongsi. Ada seringgit kita belanja seringgit sama2 ada sen 10 kita fikirkan macam mana nak gandakan sama2. isteri tak boleh derhaka dengan ibu mertua.. tampa ibu mertua awak tak boleh kenal suami awak😭😭 jaganlah kerana sikap buruk isteri pada ibu mertua Allah murka pada sebuah keluarga itu.. tag your husband and pls tag your wife 😘😘😘😘

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin) on

Continue Reading

Trending