Wrga Emas Yang Jtuh TrgoIek Gara-Gara Rakan Trik Krusi SbIum Dduk, Akhirnya TIah Disahkan Tiada Kec3deraan

IBARAT sudah jatuh ditimpa tangga! Begitulah situasi yang dihadapi oleh seorang lelaki yang terjatuh ketika mahu duduk di kerusi untuk menikmati juadah di atas meja.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Auto Draft

Auto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto DraftAuto Draft

Auto Draft

Pakcik berkenaan baring terlentang di lantai.

Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft Auto Draft

Rata-rata mereka tidak menganggap tindakan itu sebagai sesuatu yang lucu, sebaliknya berasa simpati terhadap nasib malang yang menimpa lelaki beruban berkenaan.

Malah, ada antara mereka berpendapat bahawa gurauan seumpama itu amat berbahaya kerana ia boleh mengakibatkan kecederaan pada mangsa.

“Tak rasa kelakar pun, kasihan pakcik tu.

“Depan rezeki bro, member baru nak jamah makanan.

“Sebenarnya gurau macam ni bahaya, boleh patah tulang belakang.

“Boleh menyebabkan lumpuh.

“Gurauan yang sangat berbahaya,” demikian antara komen netizen.

Pada masa sama, mujur cawan dan mangkuk plastik yang digunakan serta tiada peralatan tajam seperti pisau, diletakkan di atas meja.

“Kalau kena makanan panas dan atas meja tu ada pinggan dan cawan kaca, naya kalau kena muka,” ujar netizen lain.

Auto Draft

Antara komen netizen.

Dalam pada itu, ada dalam kalangan netizen menganggap bahawa insiden itu berlaku secara tidak sengaja dan bukannya prank seperti yang didakwa.

“Aku rasa dia bukan bergurau, Cuma dia tak perasan pakcik tu nak duduk.

“Aku rasa pakcik tu tak perasan kawan dia nak duduk sebab dia pun leka borak dengan kawan dia sambil tarik kerusi.

“Dia jatuh pun tak usha (tengok) lagi. Mahu sembang tak perasan,” antara komen netizen membuat andaian.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber Instagram

Check Also

“Dia Tercampak Jauh..“ – Kenduri Kesyukuran Bertukar Majlis TahIiI, Mekanik MeninggaI Dunia Diremp0h Trak Pikap

KOTA BHARU: Kenduri kesyukuran sempena pembukaan kedai menjual alat ganti dirancang seorang mekanik yang dijadualkan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.